onsdag 20 januari 2010

ChilliBean is in tha House!

yoyoyo!! no worries, chillibean är här nu ;> eller som jag heter irl, Lilly Bergström. (eftersom jag går under namner ChilliBean på de flesta andra sidorna jag har tänkte jag det kunde vara bra här med).

Jag och min eminenta kollega, Ludde (pysen som skrivit tidigare), hostar alltså Dagens Program. Just nu sitter jag och funderar på vad mer vi kan göra, som inte redan gjorts, för att få folk att förstå att vi sänder radio i Vara! jag tror jag har ide torka. skriv till mailen, radiovaran@live.se om Du har något förslag på hur vi kan nå ut till människor. och på tal om det kan jag tillägga att vi Försöker verkligen se till att vi kan lägga upp podcasts på hemsidan, men det går segt på den fronten.

Som Ludde nämnt tidigare kommer vi dra till Lagmans snart. jag ser så väldigt mycket fram emot det :> och förutom det kommer ju Dagens Program infinna sig i radioapparaterna Nu på Onsdag!

Nu måste jag fortsätta utforma affischerna. Önska mej lycka till ;>

/ChilliBean

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar